Kväller

Hej
Nu sitter jag & Sanne vid varsin dator bredvid varandra här hemma hos oss.Hon vid V´s stationära & jag vid min mini Asus.Mys! V & J sitter i soffan & spelar Xbox 360 & skrattar & har sig som bara den.

När Sanne kom hit idag fanns här en liten överaskning till henne nämligen en tårat som såg ut så här made by me =)

Hihi. Såhär kan det gå om man fyller 20 & har mig som kompis =) Har ju sagt till er i ett annat inlägg att jag gillar att prata om sex men jag är även lite fjortis till & från & då kan det gå så här =) Gud vad vi skrattade när jag gjorde den här & oj så Sanne skattade. Den uppskattades verkligen vilket var riktigt kul!


Kommentarer
Postat av: madelene

hej igen :)

läste att du har en sån där mini dator :) skulle åxå vilja ha en sån men de är så många som säger att dom inte e så bra .. är du nöjd med din ?? :P

2010-01-13 @ 10:46:25
URL: http://mammamaddis.blogg.se/
Postat av: Nikki

Haha åh vilken underbar tårta! En sån vill jag också ha när jag fyller 20år. Klockren!!!

2010-01-16 @ 19:27:54
URL: http://nikkimamman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Du som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Design by Sanne Holling