Kvällsmys

Hej.
Victors syster har nyss åkt hem efter en film.  Vi kollae på den härliga filmen "Vem satte dit Roger Rabbit" Jag gillar den filmen då det är ett barndomsminne för mig. Tycker den är bra gjord för att vara från -88 eller vad tycker ni som har sett den?

Jag tryckte i mig en påse polly till filmen & har nu lite ångest. Så fort jag har ätit godis så hamnar det både i & på magen. Får typ en mini bula rean dagen efter. Och nu är det så att jag inte har ätit polly på någonvacka så min magen var typ helt platt idag men inte mycket längre. Men vad gör man inte för att på trycka i sig en påse då & då =) Men jag har faktiskt tänk lite på det där med uppsvällda magar. Jag har märkt att jag får det jättelätt sen jag fick Lilly. Vet inte om et beror på att magen töjts eller vad det är men jag kan helt ärligt få lite putmagen av stress ibland. Är det fler som får det eller är det bara jag? Sen brukar jag även få det av andra saker med men jag tycker ju att et är lite jobbigt att få det av lite stress. Som på nyår. Hade min Elise Ryan klänning på mig & ett par strumpbyxor & klänningen sitter rätt så tajt & jag höll på med det sista när gästerna skulle komma om 15 minuter & poff så fick jag en ballongmagen. Roligt värre. Eller inte. Men men. Vad gör det när man skulle umgås med underbara vänner & bara ta det lungt.

Och till ett helt annat samtalsämne då. Granen. Det är faktiskt kvar inne men halva ligger väl på golvet skulle jag tippa på. Som barr. Oj vad jag blir galen. Men men. I veckan åker den. Innan torsdag skulle jag tro då V ska jobba då. Blir lite tomt efter den men vi kan ju inte ha 10 000 barr på golvet för alltid heller.  

Nej, nu ska jag faktiskt gå & ta ett stort glas vatten & kolla igenom alla bloggarna jag följer just nu.

God natt & sov så gott & en massa kramar till er!


Kommentarer
Postat av: Ida

Det där är ju lite lustigt, när man haft en bebis i magen så blir tydligen tarmarna ordentligt påpucklade och det är lätt att få luft i magen om man ätit nått speciellt eller om man är stressad ;-)

2010-01-04 @ 19:17:43
URL: http://enlitenida.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Du som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Design by Sanne Holling