Lördag

Hej
Lördag idag igen då. Tänk vad tiden går. Här hemma har vi nu kryat på oss men jag har fortfarande lite mensvärk men det löser sig ju alltid med en tablett så det är ju ingen fara. Här hemma är det full fart på busungen. Jäklar vad hon är snabb nu. Tar bara ett par sekunder för henne att krypa från rum till rum nu. Och oj vad vi märker att vi måste åka till IKEA & skaffa saker för att barnsäkra huset nu. Hon är verkligen på allt! Men det är så härligt att se henne fara omkring på sina små söta knän. Och oj så söta miner & saker hon har börjat göra nu. HHon kan tex göra slängkyssar nu. Eller ja, hon gör en pussmun med överläppen bara & sitter & smackar emot en. Supergulligt. Sen brukar hon sitta & sträcka ut armarna när hon vill gosa. Ja, en himla massa saker. Snacka om att det blir ett sug för en till i magen. Men det kommer ju när det kommer. Äter ju som sagt inga piller längre pga att jag inte tålde dom så har man tur kan det ju bli en till inom en snar framtid =) Håller på att prata namn redan iaf == har svårast att komma på ett fint tjejnamn men jag tror att vi kommit fram till ett nu iaf. Och det namn jag så gärna vill ha kommer nog bli mellannamnet då V verkligen inte gillar det. Men men. Att det kommer med överhuvudtaget betyder jättemycket för mig då det var min gammelmormors namn. Men nog om det nu

Snart kommer Sanne & hennes sambo hit för att äta. Sen blir det en film. Mysigt värre. Har blivit mycket med dom den här veckan & det har ju varit super!

Nej, nu måste jag håller koll på Lilly innan hon river stället =) 

Kramar på er!

   


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Design by Sanne Holling