Lördag 23/1

Hej
Ännu en ny dag som kommer & går. Igår hade V namnsdag så vi (jag,Lilly,hans föräldrar & syster med tillhörande kille) åt pizza & schwarzwalds tårta. MUMS! Sen kollade vi såklart på Lets dance & senare på kvällen så kollade vi på "Sommar med Göran" som är så jäkla rolig. Gud vad jag skrattade. hade ju sett den en gång tidigare med så jag visste ju vad som skulle hända & sägas så jag började skratta ett bra tag innan det hände. Haha ågud vilka saker dom klämmer ur sig.

Idag vet jag faktiskt inte vad som händer. Kanske åker & köper en ny bärbar då våran gamla blev lite blöt här om dagen =) Men det fick vi ut på försäkringen så det var ju super. IF rules! Annars kommer vi väl sitta här hemma & ta det lungt skulle jag tro.

Nej, nu ska jag ta lite lunch. Kram på er!


Kommentarer
Postat av: Tina

Den filmen skulle jag också vilja se!

Vad ska ni med en till dator till... räcker det inte med en varsin?? =P

2010-01-23 @ 19:56:29
URL: http://tinaomelvin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Du som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Design by Sanne Holling