Lördag

Hej.
Vi hade jättetrevligt igår. Eller jag hade det iaf =) Kan ju inte tala för dom andra. Vi åt iaf mina senaps marinerade kotletter med pommes & beasås. Gott & lätt att göra. Sen kollade vi som sagt på Lets dance. Kul att se uppställningen & få se dom dansa. Molly verkade ju vara en favorit hos juryn iaf. Kul då hon är yngst.

Idag vet jag inte vad vi ska hitta på riktigt. Har inget bestämt iaf men det kan ju ändras väldigt fort. V håller iaf på att lägga Lilly då hon ska sova sin lur nu. Hon ville tvärr inte riktigt ha sin lunch så han har precis värmt lite välling åt henne som han ska ge nu så får vi se hur länge hon sover. Dom här 2 dagarna jag har varit ensam med henne har hon gått & lagt sig lite senare på dagen & sovit kortare stund så vi får se om hon kommer somna nu & isåfall hur länge hon kommer sova. 

Började föresten läsa en boken Allt för min syster igår när V & gästerna  kollade på Saw 6.  Jag gillar inte dom filmerna så V vart superglad när han äntligen fick se på den med någon. Jag har iaf läst den boken 2 gånger innan men nu finns den ju som film så jag kände att jag ville läsa den en gång till innan jag ska titta på filmen. Visseligen kommer jag typ ihåg allt som händer i boken men endå. Älskar att läsa böcker så det är härligt att man börjar få tid till det igen. Undar om man ska läsa ett par sidor nu när skruttan sover? Ja det ska jag nog faktiskt ta & göra.

Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Design by Sanne Holling