Lördags kväll

Hej
Blir ett sent inlägg idag igen. Fy på mig. Men men. Jag har inte varit på topp idag därav den dåliga uppdateringen. Har fortfarande ont i axeln & det verkar inte riktigt vilja ge med sig. Tror nästan att jag sträckte en muskel den här gången. Fast kan man sträcka en muskel i axeln/halsen? Har iaf börjat käka pronaxen & tänkte ta 2 per dag i en vecka eller i 10 dagar & kolla om det blir bättre. Annars får jag helt enkelt gå till läkaren igen då. Men det löser sig nog. Det gör det alltid. Men jag ska även ta & införskaffa mig en vetekudde som jag kan lägga på axeln. Har faktiskt tänkt att köpa en länge nu då jag får sån jäkla mensvärk nu för tiden så det blir en välinvesterad en =)

Nej nu dör snart mitt batteri i dator så nu får jag ta & avsluta. Ha det så bra så länge! Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Design by Sanne Holling