Mamma!

Hej.
Idag fick jag sova en timme helt själv. V gick upp med Lilly vid 8.30 tiden så ni förstår ju själv när jag gick upp ur sängen=) Aja nu till rubriken. Inatt när jag gick in till Lilly så stod hon på alla fyra & när jag kom in till henne sa hon höga & tydligt: MAMMA! Åh jag bara smälte <3 Sen kröp hon nyss runt på golvet här i vardagsrummet & då sa hon helt plötsligt mamma-mamma. Kan inte förstå att min lilla tjej blir så stor. Känns som att hon nyss kom till oss & nu kan hon både krypa & säga mamma, på sina vilkor =)

Hon kan ju även säga andra saker med. När hon äter eller ser sin mat brukar hon alltid säga mam-mam-mam. Supersött. Sen brukar hon även peka på saker & säga däh (där) Sen kan man även fråga var tex pappa eller mamma är & då brukar hon peka på den man frågar efter & säga däh då med. Stora tjejen.

Nej, nu ska jag ta & kolla vad dotterna & mannen pysslar med. Tror nästan V håller på att bada Lilly.

Kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Design by Sanne Holling