Måndag

Hej
Dagen har börjatbra då Lilly vaknade vid 9 idag efter ett uppvaknande inatt vid 3 tiden. Så man känner sig riktigt utvilad idag faktiskt. Sen kan det ju även bero på att jag kommit ihåg mina järntabletter ett bra tag nu. Dumt som bara den men jag kan inte rå för det. Eller ja, det kan jag väl igentligen men jag är väl bra lite slö helt enkelt. Har precis gett skruttan lite lunch & snart ska hon få efterrätten. Efter det ska jag smika mig & sen ska vi bege oss in till Uppsala & fixa lite. Ska inte köpa bilstolen på babyland då vi hittade en på internet som var billigare så vi beställde den där istället. Så den kommer väl komma nästa vecka skulle jag tro. Är ju skönt när man kan spara ett par 100 lappar ibland med. Fanns inga i brunt tyvärr så et blev en i svart men vad gör det?

Lilly sitter just nu på govet & leker lite. Ibland tar hon ett par kryptag men tycker fortfarande bäst om att åla sig eller att hasa sig fram på rumpan. Men jag tror nog att hon snart kommer få in snitsen på att krypa. Tror inte riktigt att hon gillar att golven är så hala & att hennes händer måste användas till annat än att ta allt som finns. Men jag skulle tippa på att hon kommer börja krypa den här månaden. Får väl se hur det blir. Kanske hoppar det till&med. Vem vet?

Nej,nu ska jag trycka i henne lite banan & sen ska vi fara.

Kramar på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Design by Sanne Holling