Söndag

Hej
Idag är det söndag då. Om 2 dagar blir våran lilla tjej hala 9 månader. Kan verkligen inte förstår att det har gått så himla fort. Varje dag är verkligen ett nytt äventyr. Det händer verkligen något nytt hela tiden. Är så stolt över min lilla tjej <3

Idag vet jag verkligen inte vad som händer. Som vanligt =) Kommer väl som vanligt stanna hemma & ta det lungt. Lilly har inte sovit än så vi får väl se hur mysig hon blir om ett tag. Hon kan faktiskt bli ett litet monter när hon inte får sova. Men hon säger väl till om hon vill sova snart. Hon brukar vara duktig på det. Sätter sig & gnuggar ögonen & har sig. Då är det bara att gå & lägga henne i sin säng så somnar hon på ett kick. Hon är ju så rackarns duktig. Tycker det var nyss man hade en nyfödd liten skit & nu är hon så stor att hon kan krypa & äta lite själv. Gud vad man glömmer fort hur små dom har varit. Nej, ett syskon till henne skulle vara på plats kanske =)

Nej, nu har jag inte mycket mer att säga just nu så jag återkommer väl om vad som händer senare idag.

Kram på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Design by Sanne Holling