Söndag

Hej
Idag har vi bara tagit det lungt & myst lite då V ska jobba imorgon. Nu är vi helt friska iaf vilket är superskönt. Och Lilly slapp bli sjuk vilket var otroligt skönt. Men jag har ont i ena sidan av magen. Känns nästan som håll men jag vet inte vad det är. Går väl kanske över av sig själv hoppas jag. Vill inte hålla på & äta tabletter hela tiden vilket det ibland känns som om jag gör. Har till & från problem med en axel & måste då ta en tablett & sen jag fick tillbaka mensen efter det att Lilly var född har jag även fått mensvärk så det blir ju iaf något tablett varje månad. Så om jag kan klara mig utan så gör jag det helst. Men det gör faktiskt satans ont i sidan måste jag säga. Kommer säkert sluta med att jag tar en alvedon iaf =)

Nej, nu är det mat. 

Kram på er! 


Kommentarer
Postat av: Denise - Ännu en mammablogg

Jag fick tillbaka min igår ATTANS BANANER! Gör sjukt ont, hade verkligen glömt bort hur det kändes :( Min värk går inte över med tabletter :(

2010-01-17 @ 21:39:46
URL: http://knoddis.com
Postat av: Denise - Ännu en mammablogg

sv: Ja det är sjukt jobbigt, vet inte hur många gånger jag har velat operara bort den pga värken, blöder som en tok oxå :( Jäkligt bittert..



Oj 3 veckor, jag hade avslag i typ 2 månader :/ Sen så slutade jag amma i den vevan och nu är tant röd tillbaka..

2010-01-17 @ 22:32:50
URL: http://knoddis.com
Postat av: Denise - Ännu en mammablogg

ÅÅÅH VA ROLIGT MED SYSKON :D haha jag blev så glad så jag var tvungen att säga det först :D



Sv: Nej jag tyckte oxå att det var ganska så jobbigt, mycke lättare med flaska! Han håller sig mätt längre plus som du sa, pappa kan mata. Så jag och S kör varannan natt, lika ansvar. Kommer nog göra desamma nästa barn, men inget på g än :P

2010-01-17 @ 22:56:45
URL: http://knoddis.com

Kommentera inlägget här:

Du som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Design by Sanne Holling