TGIF!

Hej
Har varit en lugn dag idag då det är samma som igår. Men jag kan även ha mensvärk eller vad det nu ska föreställa så jag vet inte om jag slapp undan eller vad det är. Men men. V är iaf piggare idag så han kommer nog jobba på måndag.

Ikväll är det Let´s dance igen då. Skoj skoj! Får se om vi kommer vara ensamma eller om någon kommer hit. Vi kommer nog iaf äta pizza ikväll då ingen av oss är på humör för att laga mat idag. Oj, nu ringer visst V till pizzan så det blev det idag =) Gott!


Kommentarer
Postat av: Sanne

Jag kommer kanske, om det går bra :) Får se om joel följer med eller inte, han har ju redan lovat johan... Hör av mig senare så ni vet :)

Kramar

2010-01-15 @ 18:29:39
URL: http://sannelovesjoel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Du som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Design by Sanne Holling