TGIF!

Hej
Jösses,är det redan fredag idag igen? Hinner inte med längre. Aja, V jobbar idag så jag & Lilly är hemma helt själva. Lilly ligger just nu & sover sin lur & jag ska sätta igång & städa lite här hemma. När man har en liten skrutt som kan krypa överallt så är det inte städat länge. Men vad gör det när det går fort att städa upp? Det är ju bara lite saker & det gör ju henne lycklig så då gör det mig lycklig med.

Nej, nu ska jag ta & sätta igång. Vill hinna lägga mig på soffan i 5 minuter när jag är klar med allt innan Lilly vaknar.

Kram!


Kommentarer
Postat av: Denise - Ännu en mammablogg

sv: Tack så mycket, orden betyder massvis! Nej förstår det, man måste verkligen uppleva det för att förstå läget. Du är oxå en supermommy :) Kram!

2010-01-22 @ 17:26:30
URL: http://knoddis.com

Kommentera inlägget här:

Du som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Design by Sanne Holling