TGIF!

Hej!
Idag är det äntligen fredag igen. Underbart =) Idag kommer vi ha en liten middagsbjudning här igen. Jag absolut ÄLSKAR att bjuda folk på mat. Tycker det är så mysigt att fixa & ha sig. Skulle blivit kock. Aja. Det är iaf Tina med familj kommer & sen kanske Sanne kommer med. Efter maten ska vi såklart kolla på Lets dance. Äntligen säger jag. Gillar verkligen det programmet. Skulle lungt vilja lära mig att dansa som dom får göra. Speciellt quickstep. Så jäkla härlig dans med så himla mycket energi. Blir alltid så gald av att se den dansen. Fast jag skulle ALDRIG orka dansa den =)

Nej, nu ska jag ta & leka med min underbara dotter som just nu våldtar våran stora plastblomma =)

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Design by Sanne Holling