Tidig tisdag

God morgon
Blev en tidig morgon idag. Lilly var redan vaknen när V åkte till jobbet vilket var vid 7 tiden. Hu så jobbigt det var att gå upp vid den tiden. Har inte gjort det på många många månader. Är ju van att det brukar vara tidigast vid 8 tiden & inte vid 7. Men men. Hon sov dåligt igår när hon hade somnat med så jag vet inte vad det är på G eftersom hon sov dåligt både igår kväll & imorse. Kanske en ny tand? Vem vet...

Idag jobbar då som sagt V & jag & Lilly ska på sista? föräldrarträffen vid 10 så vi har ju iaf något inplanerat. Får se hur många mammor & bebisar det är där idag. Vi brukar bara vara 4 av 8 st som alltid är där så vi får väl se om det är fel som kommer idag då vi ska prata om olyckor & fallrisker. Viktigt att veta liksom så man vill ju inte missa det. Får se hur glad & snäll bus är där borta sen & hon bara vill krypa runt hela tiden & jag vet inte hur bra det är när vi ska vara i ett konferansrum där alla använder sina sko på. men det märks.

Nej, nu ska jag ta mig en kopp kaffe så jag blir pigg & gald & slipper huvudvärken ikväll =)

Kramar på er så länge!


Tänker det bli fler små gaddar snart tro?


Kommentarer
Postat av: Denise - Ännu en mammablogg

sötnosen!

2010-01-19 @ 11:24:11
URL: http://knoddis.com
Postat av: Madeleine

Hej hej, lämnar ett avtryck efter mig, kul att hitta hit. Fin blogg!!

2010-01-27 @ 11:13:27
URL: http://muppsan.com

Kommentera inlägget här:

Du som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Design by Sanne Holling