Torsdag

Hej
Hur är det med alla ute i stugorna? Här hemma är allt prima ballerina =) Har varit full fart här hemma hela dagen. Imorse kom Lillys syssling med tillhörande mamma hit & frågade om vi ville ta en sväng med pulkan med dom. Så självklart blev det att ta på sig ytterkläderna & gå ut & gå en redig sväng. Gud så skönt det var att röra på mammafläsket =) Tack Sara & Knut! Under våran prommenad pratade vi om barnen, graviditeten, kommande graviditeter & mycket mer. Som ni kanske har förstått har vi (jag & min kära man) slutat med mina minipiller & satsar nu på en plutt till. Har ingen bråska eller så utan vi tar det som det kommer vilket känns helt underbart.

Snart ska jag hoppa in i duschen & sen ska vi bege oss till svärföräldrarna där vi bjöd in oss själva mer eller mindre på lite mat =) Hoppas att det blir något gott då jag är superhungrig.

Nej nu måste jag kolla vad min skitunge håller på med.

Kramar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Design by Sanne Holling