6/7

Hej
Gud vad skönt det är ute. Tycker det behövdes en dag utan sol nu så man kan hitta på något kul. Tyckte nämligen att mannen sa något om att åka till någon. Jippie! Ska bli skönt att komma hemifrån ett tag. Fast jag är såklart underbart glad att vi får bo där vi bor nu =) Känns så skönt att veta att vi inte behöver flytta & bry oss om det.

Imorgon är det dags att fira våran undebarar bröllopsdag. Tänk att det redan gått 3 år. Förstår inte hur tden kan rinna iväg så fort. Och på torsag har jag redan kommit halvvägs genom graviditeten. Kan verkligen inte förstå att den här tiden sen vi fick + har varit 17 veckor. Det är ju helt sjukt ju. 17 veckor har vi vetat att mini legat i magen. Nu kanske ni tycker att det är konstigt att jag säger att det är 17 veckor sen vi fick redan på det men eftersom vi blev tillbaka flyttade 6 dagar så tog vi ett positivt test i vecka 3+2. Och det är lika tidigt som vi tog med Lilly. Så det är häftigt hur fort kroppen kan veta att det blivit en bebis.

Nej nu ska jag försöka kolla med V vad vi ska hitta på. Men det kommer mer uppdateringar under dagen.

Massor med kramar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Design by Sanne Holling