Åh jag dör!

Åh jag är verkligen inte gjord för att vara gravid sommartid. Jag är en människa som knappt svettas & jag kan säga att det rinner av mig nu & jag kissar som bara den. Och det är så varmt & kvavt så jag vet inte vart jag ska ta vägen. Nästa baby får komma mot sommarsidan istället. Men jag får väl tänka lite possetivy med. Eftersom jag svettas & kissar var 5:e minut så samlar jag ju inte på mig någon vätska. Och det är väl skönt. Och sen är det ju allra bästa såklart att vi kommer få en liten bebis till jul =) Gud vad mysigt det ska bli. Undra om det blir en liten William eller om det blir en Leoné =)


Kommentarer
Postat av: Mandy GRAVID!

Jag lider nå fruktansvärt av värmen jag också och då är jag bara i v 11. jag bara längtar bort denna sommar och längtar efter en kallvinter.. hur sjukt är inte det :D haha. men det är så varmt och jobbigt i denna värmen.. tur man slipper vara höggravid under en smmar iaf!



2010-07-10 @ 19:20:44
URL: http://mandyys.devote.se
Postat av: Matilda - Livet som ung tvåbarnsmamma

kan inte va kul o va gravid i den här värmen, jag har sluppit det båda gångerna som tur är, men att vara höggravid på vintern är inte heller så kul ;)

2010-07-10 @ 20:24:02
URL: http://majbebis08.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Du som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Design by Sanne Holling