Bäddset inköpt

Hej
Idag när jag bäddade rent till Lilly så kom jag & tänka på att det kanske är dags att köpa ett snyggt bäddset till henne i "normal" storlek. Vi har ju 2 sett till hennes säng som det är nu man det känns som att det är bättre att hon får ett i större storlek & mini får dom som hon har nu. Dom är ju i neutarla färger då det är beiget på båda. Och det blir ju skönt att slippa köpa ett extra litet täcke & kudde till bebisen i magen när vi endå har det som den kan ta från Lilly & hon får nytt & fint.  Så jag klickade nyss hem ett rosa sett ifrån jotex & det kostade 149 kr. Helt prefekt enligt mig =)

Riktigt sött enligt mig.
    
Finns även i blått. Och det i grönt med apor på är urgulligt. Kallar ju Lilly för våran lilla apa då hon klättara överallt.


Kommentarer
Postat av: Carolina

Åh, vilka söta bäddset, måste nog in och ta mig en kik jag också! ;-) Kram

2010-07-26 @ 18:43:52
URL: http://carolina1979.se

Kommentera inlägget här:

Du som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Design by Sanne Holling