Blider på magen i morse

Tänkte visa er hur min mage ser ut på morgonen så ni ser hur stor den blivit =)

Mysiga sparkar innefrån plutt när kortet tags♥

Inte världen bästa kort men endå =) Big belly and no ass haha

Tänk att det ligger en liten plutt där inne. Helt underbart

Sen bjuder jag även på en bild som är tagen tidigt denna vecka när vi var & badade. Som jag sa tidigare så har rumpan försvunnit. Visseligen har jag väl inte haft någon stor rumpa förut heller men nu är det obefintlig haha


Kommentarer
Postat av: Denise - Ännu en mammablogg

min rumpa försvann oxå runt v 20 :P

2010-07-17 @ 23:25:57
URL: http://knoddenojag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Du som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Design by Sanne Holling