BM besöket avklarat

Hej

Nu är jag & Lilly hemma hos mina föräldrar & myser lite. Mamma var ju med hos BM & sen åkte vi hem hit.

Det gick rätt så bra hos BM faktiskt. Järnvärdet var ju oförskämt högt för en i v.22+5 kan jag säga. 120 stog det på. Så det var ju skönt =) Och sen var det det dags att kliva upp på vågen vilket var en av dom sakerna jag var närvös för. Men ville hade jag gått upp 2,4 kg i v.22 & min iskrivningsvikt denna gång var 71,8 kg. Och idag vägde jag 69,4 kg alltså hade jag gått ner precis 2,4 kg. Men magen hade växt som den skulle & SF måttet var 20 något komma 4 cm så det var ju fint. Så det jag ororade mig för denna gång var ju helt okej vilket verkligen var skönt. Men jag ska på extra koll om 3 veckor för att se att jag växer som jag ska. Annars blir det tillväxt UL. Men det är ju skönt att allt såg fint ut denna gång iaf. Och hjärtljudet var på 144 slag. När vi äntligen hittade  det. Tog 5 minuter att få fatt på den lilla rackaren där inne. Och BM sa även att jag har en framåtliggande moderkaka & en bakåtlutande livmoder så jag har verkligen en massa strul denna gång. Nu hoppas vi bara att moderkakan flyttarpå sig så jag slipper problem inför förlossningen. Vill verkligen att den ska flytta på sig & inte ramla ner så det blir snitt. Vill ju gärna försöka föda naturligt denna gång med men funkar det inte så funkar det inte. Men nu vet ni ju iaf att allt gått fint där borta.

Nu ska vi umgås här hemma så vi får se om jag får iväg lite mms-bloggning eller om det glöms bort.

Kramar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Design by Sanne Holling