Buff

Hej
Sittar här framför datorn & kollar runt lite & dricker loka. Gott! Men snart är det verkligen dags att gå upp & lägga sig. Men innan jag gör det tänkte jag bara säga att vi såg mini sparka idag. Eller idag & idag. Det var för ett litet tag sen. Så himla mysigt! Kände att det sparkade på riktigt bra när jag halvlåg ner i soffan så jag drog upp tröjan för att kolla om det gicka att se något. Och det gjorde det verkligen. Så jag sa åt V att kolla men han sa att det måsta vara omöjligt att jag såg något. Men då sparkar mini i så pappan såg han med. Tänk vad fort det går. På torsdag har halva tiden redan gått & då är det bara 20 veckor kvar innan vi får träffa denna lilla plutt. Men den får ju jättegärna titta ut en vecka eller två tidigare om den vill =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Design by Sanne Holling