Busar!

Åh vilka små busar kattungarna är nu. Jag har ju fixat en liten kattgård till dom som dom skulle vara i tills dom flyttar var palnen men just nu är dom i en rymmar period. Och vi vill ju helst att dom håler sig där dom ska vara då dom för ett sånt himla liv & vi blir ju lite rädda att dom ska väcka Lilly. Dom är på övervåningen där öven våra sovrum är & jag kan säga att det hörs enda ner när dom leker så ni kanske förstår att vi kanske tror att dom väcker henne med =) Så just nu håller jag på att fundera på hur vi ska göra med dom. Är ju 1 månad kvar innan dom får flytta & jag tror nog att rymningarna bara kommer bli värre så något måste man ju hitta på =)

Nej nu ska jag försöka med något här hemma.

Kram


Kommentarer
Postat av: Matilda - Livet som ung tvåbarnsmamma

åh men tack söta :-) hoppas ni får en trevlig helg

2010-07-09 @ 18:24:45
URL: http://majbebis08.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Du som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Design by Sanne Holling