Busy day

Hej
Idag har det varit full fart här hemma. För det första vaknade jag upp vid 9.40 helt utsövd med en dotter som inte väckte mig. Visseligen hade hon vaknat till vid 3.30 tiden inatt för första gången på år & dar men endå. Nej vet ni när ongen vaknade helt av sig själv? Klockan var så mycket som 10.35!!!!! Snacka om att någon måste varit trött. Kan inte fatta alls hur hon kunde sova så himla länge. Och jag glömde ju helt bort att väcka henne med då jag små njöt av det ensamma morgonen. Gick runt & lockade lite & bara tog det lugnt så när jag märke vad klockan var fick jag panik. Men hon måste ju sovit så länge av någon anledning så det var väl okej att det blev när det blev.

Sen har vi haft en massa besök här hemma. En granne till V´s föräldrar & även våran gamla frisör kom förbi & hälsade på med lite paket till Lilly. Hon fick ett jättefint sett med tunika & leggings från lindex & ett jättesött litet halsband i silver. Tack så jättemycket. Sen kom Lillys farfar förbi en snabbis för att hämta högtryckstvätten & sen fick vi besök av en mamma kompis som jag hade köpt två söta miniplagg av på tradera haha. Bor i en liten håla & så hittar man saker från någon som bor några kilometer bort bara. Men dt var ju prefekt juh =) Så nu har vi 2 plagg till mini som är lite unisex & även lite varmare plagg. Lilly hade ju nästan bara sommarplagg i den storleken vi köpte av henne & den här skrutten kommer ju behöva lite varmare plagg då då det var ju givet att det skulle budas på. Var en bodysuit i grönt från lindex i storken 68 & en nalledress i från samma ställe & samma storlek. Men lindex är ju lite mindre i storleken så det blir nog använt från 62 skulle jag tro =) Kul att hitta något fint från någon man känner tycker jag.

Nej nu ska jag kolla lite på tv med Lilly.

Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Design by Sanne Holling