Dagen i bilder

Hej
Idag har det varit fullt upp hela dagen. Och oj så trevligt vi har haft det. Vi var iväg till Forsmarks värdshus & åt jättegod mat. Dock var Lilly lite trött så hon blev gnällig i slutet av maten & somnade så fort bilen började rulla så nu ligger hon & sover så sött så. Men jag låter bilderna tala för sig själv.

Min klädsel för idag bestod av en vit klänning från H&M, fjärilsring från H&M(syns ej dock), örhängena från vårat bröllop, armband från lillfinger & halsbanadet är en gåva från mina älsklingar.

Stora stenhårda magen idag innan vi begav oss. Idag är jag i v.19+6 & bebis rör sig massor. Dock är den lilla där inne mycket snällare än vad Lilly var i samma vecka. Vet inte om det kan vara så att tjejer är mera hårdhänta än killar eller hur det kan vara. För som det känns med rörelserna så kan det knappast vara samma kön på mina barn =)

Så här vackert är det där borta

Ett litet busfrö som jagade ankorna som gick längs kanten

Mor & dotter som sitter & kollar in ankorna. Och såklart njuter av det vackra vädret. Här åkte även en tunn kofta på från H&M eftersom det blåste en hel del.

Här ser ni en sån snäll tjej vi har som kan hålla handen. Men det var nog mest tur att det hamnade på kort då vi har en liten tjej med humör så man har tur om hon går med på att hålla handen längre stunder. Finns ju så mycket annat fint att kolla på . Som en hel hög med ankor tex =) Här ser man även min ring.

Ja det var en del kort som blev tagna idag. Hade så trevligt att man helt enkelt glömde bort att knäppa med sen så det blev inte några kort på den goda maten. Men jag åt färskpotatis & oxfilé i en jättegod sky. Mums!

Nej nu ska vi fortsätta med våran dag här. Hoppas att även ni har haft en underbar dag med massor av kärlek. Kramar till er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Design by Sanne Holling