Dagen som varit

Hej hej
Idag har jag & Lilly mys mycket. Och idag har det inte varit mycket gnäll alls så vi hoppas att det går åt rätt håll nu =) Blev dock lite motr kvällningen men hon hade ju inte sovit något under dagen så det kanske inte var så konstigt med tanke på när hon vaknade. Men vi har satt en gräns för luren & det är att hon måste sova senast 14 för annars blir det för sent & idag kom hon på det efter 15 så det var kört.

Men vid 3 kom en familj vi haft här förut & kollade på mammakatt & bestämde sig för att köpa henne. Och det är verkligen kul då dom köpte en kattunge från förra kullen vi hade så det var helt underbart att dom var så nöjda att dom köpte en till =)Så nu vet vi att även hon kommer få ett bra hem sen. Lovely.

Bebisen i magen har verkligen fått upp farten dagtid nu så det är härligt. Men det är fortfarande mycket kvällstid med men det gör inget. Och den lilla där inne lägger sig så knäppt ibland. H*n ligger ju så lågnt ner & ibland så lägger sig plutten raklång över magen där nere så magen ser helt sjuk ut. Och man känner precis hur den lilla ligger med. Var huvudet ligger & rumpan. Tänk att man redan känner det. Men det kanske har något att göra med att jag gått ner i veikt istället för upp så jag kanske inte har något fett som ligger ivägen.

På tisdag är det dags för ett nytt besök hos BM & jag är verkligen nervös inför det. Är rädd att jag eller bebisen inte växer som vi sak. Och denna gång kommer ju inte V vara med heller så jag släpar med mig mamma dit för jag behöver stöd känner jag. Är lite fjantigt det vet jag men jag har liksom gått ner lika mycket nu som jag hade gått upp i samma vecka med Lilly & det gör mig ju såklart lite orolig. Försöker ju äta bra & så men jag är ju inte sugen på något som kanske skulle få mig att gå upp längre heller. Försöker liksom pina i mig glass & godis bara för att gå upp med känns det som. Men som sagt. Om det inte ser bra ut får jag väl åka in på tillväxt UL & kolla så allt ser fint ut. Vad kan jag göra när min kropp fixa som den vill?

Nej nu ska jag ta mig lite loka & glass med jordgubbar.

Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Design by Sanne Holling