Dagen som varit

Hej
Idag har det varit utedag för hela slanten. Åkte iväg tidigt imorse till Ön & solade & badade hela dagen. Eller ja, jag badade inte men dom andra =)Blev picknick & fika där borta med. Så vi är nyss hemkommen så det är därför det har blivit dåligt med uppdatering. Men jag ska försöka ta igen det nu på kvällen. Men man märker ju att alla har underbart väder & semester då det inte är så många besökare dagtid & även inte för mycket uppdateringar hos alla andra underbara bloggare. Men det är ju så det ska vara. När det är sommar & sol ska man vara ute & njuta!

Har precis duschat av Lilly som var supersandig & snart ska jag in & spola av mig. Sen är det dags att äta lite. Ska blir otroligt skönt att göra båda sakerna faktiskt. Måste svalka min gravida trötta kropp. Kan inte förstå att jag inte klarar av värmen alls. Men det har ju säkert med mini i magen att göra.

Nej nu ska jag in i duschen. Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Design by Sanne Holling