Det är ingen vanlig dag idag!

Det är våran bröllopsdag!

Idag är det 3 underbara år sen vi sa ja till varandra i kyrkan & jag äntligen fick bli fru Röjerås. Dom här 3 åren har gått så otroligt fort men om man tänker på vad vi har hunnit med under den här tiden kan man förstå att det faktiskt gått 3 år. Vi har hunnit köpa ett hus som vi renoverat, vi har blivit föräldrar & vi är inne på våran andra graviditet. Det är verkligen helt underbart att jag hittat min soulmate så tidigt i livet. Jag känner mig otroligt lyckliga att jag har mitt livs kärlek här hos mig & att jag har fått turen att få barn med honom. Och det är det bästa jag någonsin gjort♥

Tack Victor för dom här underbara åren vi haft tillsammans & alla som kommer komma. Tack för att du alltid finns här för mig & ställer upp. Du är den vackraste som finns♥ 


Kommentarer
Postat av: Evelina

Åh grattis i efterskott :-)!!

2010-07-08 @ 18:11:04
URL: http://happilyeverafter.se

Kommentera inlägget här:

Du som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Design by Sanne Holling