Fixat

Hej
Ja nu har jag fixat med allt jag hade tänk så nu sitter jag bara & väntar på att Lilly ska vakna & att min underbara vän Mikaela ska komma hit. Det var förestan hon som var tärna på vårat bröllop & vi har kännt varandra jättelänge. Hon bor ju dock i Hedemora så vi träffar ju inte varandra lika mycket som man skulle vilja men det är alltd härligt när tiden kommer =)

Är det förresten någon annan än jag som blir galen på alla dessa bananflugor? Glömmer man någonting framme på bänken så är dom där på engång. Blir tokig på det. Jag vet ju att det är rökmånad & så men jösses. Måste det var 10.000 som flyger runt & snuskiga. Även om ni ställt fram olika kurer mot det så försvinner inte skiten. Aja, det är ju sånt man får stå ut med skulle jag tro.

Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Design by Sanne Holling