Full fart här hemma!

Hej
SSorry för dålig uppdatering. Har ju varit så hett ute idag så vi bara legat i poolen även denna dag. Men precis innan vi åkte fick jag svårt att andas som vanligt men det lugnade ner sig efter ett tag iaf. Så det var ju skönt =)

Just nu så springer jag runt här hemma & städar för fullt. Fick ett infall & jag brukar ju ta vara på dom så huset blir riktigt fint just nu. Tog en paus för att blogga lite bara då jag fick lite abstinens =) Just nu är vardagsrummet & lekrummet fixat så det är bara småsaker kvar just nu men man känner sig så nöjd när huset är som det ska. Iaf ikväll för imorgon har väl sötisen dragit fram alla leksaker igen så det kommer se ut som det gjorde innan jag började haha. Men det är endå skönt att veta att det kommer vara snyggt när man kommer ner imorgon. Ska iväg en snabbis till Uppsala imorgon med så om vi har en riktig tur kanske det är snyggt en hel dag här hemma =)

Nej nu är det dags att fortsätta här så inte lusten springer iväg.

Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Design by Sanne Holling