Fullt ös!

Hej
Nu är jag piggare & det är full fart här hemma. Lilly springer runt här hemma & jagar den kttungen som vi kanske ska spara & han verkar gilla henne så det känns ju bra. Och jag känner inget från halsen längre & det tackar jag hounungen för. 3 koppar senare & den har redan gjort underverk. Love it! Och gott med så det är ju ett stort plus det med. Skulle aldrig kunna dricka det här mörka läskiga saken man kan köpa från affären för förkylnig. Vet inte riktigt vad det heter men kanjang eller något sånt tror jag att det är. Hua så snuskigt! Här håller vi oss till någolunda naturliga kurer. Lilly trycker vi i massa c-vitaminer & hoppas på att det hjälper lite. Så idag har hon fått lite apelsindryck & lite smoothie som kommer från sempers "no junk" serie. Gillar verkligen att det finns goda saker som är nyttiga & går att lägga i skötväskan utan att det förstörs. En mammas vän kan man ju säga.

Just nu håller V på att beställa lite mat från den lokala pizzerian då ingen av oss riktigt känner för att laga mat idag. Men det är väl bra för mig & mini i magen så det händer något med vikten. Ska försöka trycka i mig en hamburgare därifrån iaf =)  

Nej nu ska jag försöka få lite kort på när Lilly & katten leker lite tillsammans.

Kramar på er!


Kommentarer
Postat av: Evelina

Usch för sjukdom, hoppas lite sömn också gör sitt och att ni piggar på er till imorgon!

Myyysigt med kattungar :-)

Kram!

2010-07-31 @ 20:33:13
URL: http://happilyeverafter.se

Kommentera inlägget här:

Du som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Design by Sanne Holling