Happy body

Hej
Åh så glad min kropp känner sig just nu kan jag säga.  Jag är superdålig på sånt här tjejigt som att smörja in mig mm. Och den enda gången jag brukar smörja in mig är om jag använder BUS vilket är högst 1 gång per månad. Men idag efter min kalldusch så smörjde jag in hela min kropp. 2 gånger om! Min kropp behövde verkligen det. Så nu är det dags att ta tag i detta & försöka smörja in mig 1 gång i veckan.Det sjuka är dock att jag inte har torr hy utan den är lyn & go endå men jag känner att det är lite varningstecken när kroppen suger upp 2 omgångar med hudkräm efter varnandra så nu lyssnar jag snällt på kroppen & gör som den vill =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Design by Sanne Holling