Hej. Just nu är vi på väg hem efter en ...

Hej. Just nu är vi på väg hem efter en dag i Uppsala. Tyvärr blev det inget som fick följa med hem men vi har gått runt och kollat på en massa kul. Iaf enligt mig haha. Vi prövade lite syskonvagnar med för att se hur Lilly satt i dom. Just nu står vi i valet och kvalet mellan en UJ modell 2010 pga av sufletten och en carena. Hon satt jättebra i båda och det är ju rätt så stor skillnad på priset mellan dom så V har röstat för carenan. Tråkigt nog finns den ju inte i brunt som jag älskar men det funkar väl bra med någon annan färg med. Det känns ju lite sunkigt att betala dubbet så mycket för att få den färgen man vill ha tycker ni inte? Nej nu måste jag sluta innan jag blir åksjuk =) Skriver mer när vi kommit hem sen. Kramar


Kommentarer
Postat av: Evelina

Hej fina du!

Håller med om att det är viktigt med färgen på vagn, men kanske inte såå viktigt. Andrahandsvalet på färgen funkar ju det också, och det viktigaste är såklart att man gillar själva vagnen!



Kramar

2010-07-15 @ 19:03:50
URL: http://happilyeverafter.se

Kommentera inlägget här:

Du som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Design by Sanne Holling