Helg

Hej

Idag är det lördag & det ska komma en familj för att kolla på dom 2 kattungarna vi har kvar nu & dom var faktiskt sugna på att ta båda så vi hoppas på det =) Fick ju 5 missebebisar & en har vi hållt kvar lite ifall en kompis till oss skulle ta honom men jag tror inte dom var intresserade längre så då kommer han nog få stanna hos oss =)

Idag blev det morgon för mig & Lilly vid 8.30 tiden & pappan i huset ligger fortfarande & sover. Dock har jag sovit såååå illa inatt & idag mår jag skit om jag ska vara ärlig. Näsan rinner & halsen värker så jag har ju gått & fått en förkylning. Och Lillys lilla näsa rinner lite med vilket är jobbigt att se. Vill ju inte att hon ska vara sjuk. Hon har ju mått halvdåligt endå pga av sina tänder som tittar fram på rullande band (hon har 12 st nu) så jag ville ju verkligen inte att hon skulle bli sjuk men det blir ju kanske så när man är varandra så nära hela tiden. Men hon är iaf glad & pigg så det är nog ingen fara med henne endå =) 

Nej nu ska jag ropa på maken & väcka honom då katt tittarna ska komma mellan 11-12 så det kan ju vara dags att gå upp för honom nu. Sen ska jag kolla om han kan springa till affären & köpa lite thé & honung så jag kanske kan bli lite bättre i halsen. Har ju bara smaksatt thé här hemma men det skär sig nog lite med honung så det får bli det gamla hedliga istället =)

Mer bloggning när jag känner mig lite piggare.

Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Design by Sanne Holling