Hemma igen

Hej
Japp nu är vi hemma igen. Blev som ni kanske förstår inget mer än mat i Uppsala. Vi stannade & åt på donken som ligger vid ica maxi & jag ville ju såklart in på lindex som ligger där ute för att kolla lite men det hann ju stänga. Så då hade jag mina förhoppningar om att gå in på maxi & kolla runt lite men det bölev tyligen raka vägen hem istället. Vet verkligen inte hur det kommer sig att killar kan vara så allergiska för lite shopping men så är det ju tydligen. Iaf har jag en som är det =) Lilly ville ju såklart in på en affär med man inte ens den söta lilla ungen kunde få sin pappa att ändra sig. Jag menar skulle ni kunna säga nej till den här gulliplutten?

Inte jag iaf =) Kotet är taget sekunderna innan vi åkte iväg. Tänk att man kar en dotter som får så snygga kläder så hon blir chickare än sin mor & far tillsammans =)

Sko: Nya adidas skor från junkjard´s utförsäljning
Byxor: Nya jeans från H&M
Tjöjan: H&M
Jackan: Coop forum för något år sen. Jag köpte den & en likadan men i större storlek till mitt kusinbarn men denna var lite för liten så den hade lapparna kvar när jag tog fram den här om dagen =) Så den är ju ny med.
Och ja, hon är nog lite bortskämd. Men det får man bli när man är så där söt=)


Kommentarer
Postat av: Diana - Nybliven mamma ♥

Adidasskorna var ju bara för söta!!

2010-07-24 @ 20:45:59
URL: http://dianasblogg.blogg.se/
Postat av: gotteochvi♥

tack så mycket!

2010-07-24 @ 22:02:08
URL: http://gotteochvi.blogg.se/
Postat av: mysan

Hejsan, Jätte mysig blogg du har. Hoppas att allt är bra.

Ny tävling är uppe i min blogg. priset är ett super fint armbandy Designad By Chipy. Va Gärna med

Kram <3





ååh vilka söta barn, jag vill också ha barn men är lite ung tror jag. Sen vet jag inte om jag kommer kunna få barn =(

2010-07-24 @ 22:59:59
URL: http://wellnesforlife.blogg.se/
Postat av: MammaGlad

Hej.

Vi skulle behöva din hjälp att hitta en gravid tjej som bloggar om mode, graviditet och vardagen.



Vår MammaGlad-bloggare Jenny börjar närma sig slutet på sin graviditet och vi har därför utlyst en tävling där vi vill hitta någon som kan ta över stafettpinnen.



Vi ser helst att bloggaren är gravid i tidigt stadium, så vi hinner få möjligheten att följa så stor del av graviditeten som möjligt. Vi vet att du har många läsare på din blogg som är rätt målgrupp för oss och det är därför vi ber dig om hjälp.



Vinnaren får blogga på MammaGlad.com och får gravidkläder under graviditeten. En möjlighet för en duktig skribent och bloggare att möta nya läsare.



För att tävla lämnar man sin blogglänk i kommentarsfältet fram till 20 augusti:

http://www.mammaglad.com/blogg/tavla-om-att-bli-ny-mammaglad-bloggare-och-vinn-gravidklader-under-din-graviditet/



Har du frågor går det bra att ringa på telefonnummer 0739-81 87 00

Tack på förhand,

MammaGlad



Postat av: Evelina

Hihi stora tjejen så SÖT hon är!!

Kramar

2010-07-26 @ 12:25:48
URL: http://happilyeverafter.se
Postat av: Nathalie

Vilken söt bild :D

2010-07-29 @ 12:47:28
URL: http://kramllew.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Du som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Design by Sanne Holling