Hemma själv

Hej
Nu åkte precis min älskling iväg med en kompis för att kolla in en massa bilar så jag sak gå upp & lägga mig redan nu tror jag. Finns ju endå inget att göra ensam om vi säger så. Men det känns otroligt kul för honom att han kan åka iväg med sina kompisar sent på kvällen. Det är faktiskt något som jag tror stärker ett förhållande väldigt mycket, att kunna göra saker utan den andra. Vet även att han har sagt ett par gånger att han har varit sugen på att åka iväg sent någon kväll så det gör bara saken extra bra =) Jobbigt bara om dom kommer hem supersent då det igentligen är hans morgon imorgon men jag kan offra mig för kärleken =) Känns dock lite konstigt då jag vet att jag själv inte kommer komma iväg helt själv för att göra något med en massa tjejer. Men det har jag ju visseligen aldrig gjort så vad spelar det för roll =)

Nej nu ska jag gå upp & lägga mig i en helt tom säng & försöka sova. Får se hur lång tid det tar eftersom jag varit vaken sen 5 imorse. Men jag hoppas på en bra natt inatt så önska mig lycka till =)

Kram♥


Kommentarer
Postat av: Malin, 22 år Gravid BF+5

haha ballonger e inget för mig, mina lungor njae, går ut och går mkt ist

2010-07-11 @ 11:18:38
URL: http://mammaflikkan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Du som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Design by Sanne Holling