Home

Hej

Japp nu är vi hemma igen & Lilly sover. Hon gick ju upp vid 8 tiden i morse & sov ingen lur alls heller så hon höll på att däcka så fort hon hamnade i bilen. Men det är ju skönt att veta att hon redan klarar av att skippa sin lur. Hon sover ju den max hälften av gångerna så hon är ju inte beroende av det.

Och nu hade jag tänkt att jag skulle knäppa lite nya kort på missarna & uppdatera annonsen som ligger på blocket. Och sen ska här städas. Eller städa & städa. Jag ska plocka undan alla 5000 leksaker som ligger runt om i huset =) Underbara mammalivet. Och jag är faktiskt 100% allvarlig. Jag älskar det så himla mycket & jag längtar otroligt mycket tills Leoné eller William tittar ut & jag får bli 2 barnsmor. Känns så himla fantastiskt att jag ska få uppleva denna lycka en gång till.

Nej nu måste jag släppa in katten som står & skriker utanför dörren.

Kram


Kommentarer
Postat av: Grynet mamma till lille Vidar

sv: Ja men samtidigt är det ju häftigt att kroppen ändå klarar av att bära på ett barn i nästan 10 månader och sen föda det. Då är det inte så konstigt att kroppen förändras :)

haha jasså? Vad konstigt :)

2010-07-27 @ 21:13:29
URL: http://grynis.blogg.se/
Postat av: gotteochvi♥

sv: jag har köpt den gröna, superfin!

2010-07-28 @ 10:02:16
URL: http://gotteochvi.blogg.se/
Postat av: Anna - Gravid ♥

Ja jag hoppas att våran lille ska tycka om att åka vagn och att vädret tillåter...Vill inte nå gärna ha en "vargavinter" då vi ska ut å gå.



Kram

2010-07-28 @ 12:44:53
URL: http://annacondas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Du som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Design by Sanne Holling