Honey I´m home!

Hej

Nu är vi hamma efter dagens bravader. Då Lilly vaknade vid 7 tiden så bestämde vi oss för att följa med V in till Uppsala denna dag. Och när han hade jobbat ett tag så kärda han oss till våra underbara vänner Lin, Martin & deras lilla dotter Aliha som är snart 4 månader. Tänk vad stora dom blir fort. När V sen åkte för att fortsätta jobba så tog mammorna tag i vagnarna & styrde mot Gränby. Fy vad underbart det var att få gå med en annan mamma & handla lite. Blev en helt annan grej på något konstigt sätt. Men men. Så var det iaf. Blev ett par shaping trosor på rean till mig som jag kan ha efter förlossningen så jag slipper ha degmage på julafton & nyår. Till Lilly blev det en klänning från Lindex som även den var på rean & den kommer hon säket vilja ha imorgon så det komer nog kort på det då. Och sen blev det såklart något till mini i magen med =) 2 par strumpbyxor i grått & vitt & 2 tunna mössor. Sen blev det ingen mer shopping. Lovade V att handla för ca 200 & det höll jag mig till. Känner mig rätt så duktig faktiskt haha.

Men sen blev det faktiskt ett besök inne på ica där jag köpte lite schampoo & bubblebad till Lilly & den fick hon även lite smoothie. Och sen blev det lite att äta på McDonalds så det slutade nog på ca 350 men endå. Jag shoppade bara för 200 =)

Nej nu ska jag gå & lägga i lite tvätt i maskinen & sen ska jag ta mig en pepsi & gotta mig med i soffan.

Kramar!


Kommentarer
Postat av: Grynet mamma till lille Vidar

sv: Okej, ja den låten är bra och vad häftigt att du kommer ihåg vilken låt det var. Jag hade radion på men jag kommer inte alls ihåg vilken låt det var :)



Hahaha nä gud nej! Dom ligger ju helt utslagna på soffan och tror dom ska dö när dom har en simpel förkylning :P

2010-07-29 @ 08:56:28
URL: http://grynis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Du som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Design by Sanne Holling