Huvudvärk

Hejsom
Fy vad jag mår dåligt. Ont i huvudet & halsen & näsan bara rinner. Riktigt muntert. Eller inte. Men men vad ska man göra då. Tog alvedon nyss iaf så vi kan ju hoppas att man blir människa snart igen då.

Kattungarna blev sålda iaf så dom har nog redan kommit till sitt nya hem nu då dom tog med kissrna på engång. Skönt kan jag lova er. Blir mycket liv när man har 5 st små busar på samma ställe. Och på onsdag & fredag flyttar dom andra 2 & sern får vi se om den sista flyttar eller blir kvar här. Den får ju jättegärna stanna kan jag säga =)

Nej nu ska jag bädda ner mig här på soffan & slökolla på Tv:n så får vi se om jag somnar eller håller mig vaken. Hur som bloggar jag lite senare när alvedonen kickat in.

Kram


Kommentarer
Postat av: ♥anna♥

Fint foto!

2010-07-31 @ 16:01:32
URL: http://storasyrran.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Du som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Design by Sanne Holling