Jasså?

Jaha nu hittade jag en till tand på Lilly. Här ploppar dom upp som bara den =) Det blir den 9:e tanden hon får & det är en kindtand. Så det kan förklara varför hon varit som han varit idag. Men den hade kommit upp en bra bit, nästan halvvägs så det känns lite konstigt det med. Men hon brukar ju visseligen få 2 i taget så det kanske är den andra som spökar lite. Äh jag vet inte. En till tand har hon iaf uppe nu. Busen då.

Här kommer en liten bild på tänderna. Dom som är gula har hon fått nu.


Kommentarer
Postat av: Saannis Fru & Mamma till E

sv: Det blir i så fall 11-12mån skillnad. Det finns tider för abort men då är jag i v17-18 någon gång och vi själva känner att det är för sent att göra abort egentligen. Jag har ingen känsla, jag är fortfarande stum och chockad över plusset. Vi båda är eftersom vi var skyddade. Kram

2010-07-01 @ 17:35:50
URL: http://www.metrobloggen.se/saanniscarlos3
Postat av: Linnea Granström- Ungmamma & Ryttare

Så fina bilder i headern! :)

2010-07-01 @ 20:08:53
URL: http://linneagranstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Du som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Design by Sanne Holling