Kväll

Hej
Allt bra med er? Här är det fint men jag har lite ont i ena sidan som kom när vi skulle göra våra varma mackor så jag vet inte om det blev när jag ställde mig upp eller vad det är men nått är det. Men men.  Sånt man får ta när man har en liten i magen.

Idag hade Lilly lite gnälltid på kvällningen så det blev en halvtidig natt för henne då hon kom i säng vid 17.30 tiden. Men det brukar ju bli så ibland & hon brukar ju sova till 7 endå så nu hoppas vi på det imorgon med. Men det var ju inte så kul att hon ville sova så tidigt då hon bara hann se V i 5 minuter innan hon ville sova så det var ju ingen höjdare. Men vad ska man göra när lilla är trött.

Idag har jag kännt mini hicka en massa gånger =) Riktigt mysigt är det. Blev jätte förvånad när det blev så första gången idag då man inte riktigt kom ihåg hur det var men sen förstod jag att det var små hickningar så då blev jag helt varm i hjärtat. Mini håller faktiskt på att hicka nu =)

Nej nu ska jag ta & hämta lite att dricka. Men jag återkommer såklart senare. Om inte annat imorgon.

Kram

Tänk att den där lilla plutten som ligger i min magen just nu håller på att hicka för fullt. Det är helt fantastiskt att få ha ett litet liv i sig♥ 


Kommentarer
Postat av: Mandy GRAVID!

Ja domkär duktiga som står ut!!



Vad bra. här hemma är allt också jätte bra. lite för varmt bara. men snart vinter ;) hehe

2010-07-20 @ 22:06:12
URL: http://mandyys.devote.se

Kommentera inlägget här:

Du som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Design by Sanne Holling