Kväll

Hej

Här hemma har det blivit en massa slappande framför tv:n sen mannen kom hem. Brukar lätt bli så när han jobbar känner jag. Men det är mysigt det med =) Och sen har mannen hostat lite med sen han kom hem så vi får väl se om han går & blir sjuk till helgen. Har sagt åt honom att man inte sk klä sig för tunt när det är sånt här väder ute men han vill ju inte lyssna. Hoppas verkligen inte att vi blir smittade av något. Lilly är ju smågnällig som det är pga tänderna så jag vill inte gärna att det byggs på med en sjukdom.

  Jag har tagit fixat lite här hemma & ställt in en annan möbel i vardagsrummet som stod i källaren & jag blev nog rätt så nöjd. Blev dock en byrå över så nu vet jag inte vart den ska ta vägen men den får väl hamna på en tillfällig plats innan missebebisarna flyttar. Då får vi ta & fixa i det rummet som dom är i så det blir snyggt & mysigt =)

Imorgon är det ju äntligen dags för BM besöket & jag vet inte vad jag ska tycka om det riktigt. Längtar ju efter att få höra den lilla där inne men sen är jag ju så löjlig att jag är rädd att magen inte växer som den ska eftersom jag inte verkar gå upp något. Men det blir skönt att höra vad BM säger iaf =)

Nej nu håller V nästan på att sonma på soffan så jag tror nästan att han håller på att få något skit. Hua! Får väl dra upp honom till sängen så får vi hoppas att han mår bättre imorgon helt enkelt. Peppar pappar.

Natt på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Design by Sanne Holling