Kväll

Hej
Idag har det blivit en riktig tråkdag. Vi har bara varit hemma & degat. Inte gjort en himla dugg. Men men. Sånna dagar måste man väl ha ibland med skulle jag tro. Men jag hade ju hellre hittat på något kul då det inte var ett superväder idag & det är ju då man gärna hittar på något annat än att ligga i solen.

Men Lilly har ju inte varit på det bästa humöret idag heller så det var kanske lika bra att vi inte gjorde något. Det är ju hörntänderna som är elaka så det som står på menyn är gnäll & inga glada miner. Och det blir ju jobbigt då man alltid har en glad tjej annars & det är ju så konstigt med då den ena tanden tittade fram utan problem. Men hon får ju alltid sina tänder 2 & 2 så det är ju som det är.

Just nu är det tacos på G & det ska bli riktigt gott. Men har ju inte varit så sugen på mat kvällstid den senaste tiden men nu är jag taggad =) Nej nu är det dags att kolla hur det går.

Kramar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Design by Sanne Holling