Måndag

Hej alla underbara
Idag är det måndag & det betyder att V har börjat jobba igen & kommer göra dom här 2 veckorna. Så jag & busen får klara oss själva med det är lugnt =) Vi hittar alltid på något att göra. Imorse vaknade hon vid 7 så hela familjen gick upp då & pappan hann iväg innan Lilly såg honom men det kanske var för det bästa. Hon brukar bli ledsen när hon inte får följa med ut =) Och just nu ligger hon & vilar då hon blev otroligt gnällig & bråkig vilket hon brukar bli när hon är trött. Och när jag frågade om hon ville sova så blev hon helt tyst & såg så nöjd ut så det var bara att gå upp med henne & lägga henne i sängen. Och stoppa in nappen med såklart =) Men hon använder faktiskt bara sin napp när hon ska sova. Hon skulle ju säkert klara sig utan den då med men hon får ha den ett tag till så får vi se när den blir helt bortplockad.  Vet inte om vi ska ta bort den innan mini kommer eller hur vi ska göra.

Nu när Lilly vilar lite tänkte jag ta & städa här hemma. Är inte så mycket att fixa men jag hade tänkt ta ett varv med snabeldraken & skura lite innan Lilly vaknar så det blir riktigt frächt. Sen ska jag sätta ut kattungarna på blocket då dom får flytta om 2 veckor. Ska bli skönt att slippa ha 5 st busungar här hemma som bara försöker bryta sig ut. Jag vill dock behålla en av dom då våran älskade hankatt som vi tagit hand om sen han var 2 veckor då mamma övergav honom har varit borta i över 2 veckor nu så vi fruktar det värsta. Tyvärr. Älskade den katten så himla mycket. Var som ett litet barn för mig då jag matat honom med flaska & fixat så han ska må bra. Men tyvärr kör ju folk som idioter här omkring så det är ju inte konstigt om hon blivt påkörd. Så jag ska försöka övertala mannen att spara den missen som är långhårig. Är så fin så fin. Och gossig med såklart haha. Som alla kattungar.

Nej nu ska jag fixa lite här.

Kramar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Design by Sanne Holling