Massa bilder på familjen Röjerås

Nu har jag fått tag på lite kort från släktträffen & som jag sa här om dagen så lägger jag bara ut korten på oss i familjen då jag inte vet pom någon anna vill synas här. Men här kommer lite kort tagna av Isabelle =)

Tänk att det var 3 år sen jag gick in i den där kyrkan som en 18årig tjej som hette Pettersson & kom ut som en 18 årig fru Röjerås♥

Våran lilla sötis

Leker i sandlådan

Det var en riktig höjdare det =)

Att gunga är ju riktigt sköj det  med =)

Bus inne i gården där det blev mat & fika.

Lilla jag

Jag igen

Jag & min älskling. Jag ser ju inte ut att vara på topp men det var för att jag fick lite ont i ryggen. Men jag är lycklig som få =) Kolla in magen! Jösses, kan inte förstå att jag är så stor redan♥

Jag & bus som är ute & leker lite. Och mini med såklart =) Var full fart där inne med. Mina kläder kommer ifrån H&M & tunikan finns just nu inne på deras reaavdelning på webben ifall ni är gillar den. Jag kan säga att jag älskar den & det är en riktig färgklick i tillvaron.

Nej nu är det dags för sängen. Och imorgon jobbar V igen så då får jag & Lilly ta & hitta på något kul.

Kramar


Kommentarer
Postat av: Hanna - Mode, smyckestillverkande och min vardag

Vilken söt liten tjej. :-)

2010-07-19 @ 09:52:23
URL: http://hannafialotta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Du som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Design by Sanne Holling