Morgon vid 5.21

Hej
Idag tyckte Lilly att det var morgon vid 5.21 så det var bara att snällt gå upp då. Motvilligt ska jag dock säga eftersom jag som vanligt sovit minimalt även denna natt. Vet inte varför men helt plötsligt håller hon på att vakna upp väldigt oregelbundet.  Det kan vara 8 ena morgonen, 5 den andra, 7 nästa & sen är det 5 igen. Vet inte riktigt vad det är med henne men det vore ju skönt om hon kunde bestämma sig för en tid & sen hålla den. Vi försöker ju lägga henne vid någolunda samma tid varje kväll men det verkar ju inte spela någon roll. Men men.

Idag tror jag att vi ska umgås med underbara Sanne. Hon var här igår med & det var så hinla trevligt att umgås med en vän igen så nu blir det så mycket det bara går när hon inte hade någr planer =)


Kommentarer
Postat av: Malin, 22 år Gravid BF+4

Grattis till bebis nr 2 och underbart vacker dotter ni har :)(

2010-07-10 @ 12:00:57
URL: http://mammaflikkan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Du som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Design by Sanne Holling