Morning

Hej

Idag blev det sovmorgon för oss här hemma. Men Lilly vaknade till lite till & från så det blev ju inte en hel natts sömn endå men det blir det ju aldrig för mig iaf så vad spealde det för roll? =) Hon vaknade till lite vid 4 tiden då hon inte hittade sin napp så jag fick springa in & ge henne en ny. Sen tog det ca 30 minuter innan jag somnade om. Sen vaknade hon även lite när V åkte iväg till jobbet men sen så blev det morgon vid 8.30 tiden & det tackar en trött mama för =)

Idag är det molnigt & lite kallt ute så det blev lite tjockare långärmat för oss tjejer här hemma. Men det r lite mysigt det med faktiskt. Man märker ju att hösten börjar närma sig nu ju. På gott & ont.

Lite senare idag kommer det komma kattköpare så vi hoppas att dom hittar en misse som dom vill ha =) Lite jobbigt dock att det kom en familj igår som tingade en misse & jag glömde helt bort att ringa denna familj & berätta det så nu måste jag säga det när dom kommer. Längtar inte efter det & tycker det kommer bli jättejobbigt. Men det är ju mitt fel så jag får ju ta smällen. V bryr sig ju inte riktigt om katterna utan vill bara ha bort dom så det är nu jag som blir tvungen att prata med alla & det är ju kanske inte super med tanke på hur trött jag är i huvudet nu förtiden. Får bara hoppas att dom förstår mig. Håller tummarna för det.

Nej nu ska jag ta mig ett glas saftsoppa till frukost. Har verkligen ingen hunger på morgonen så det blir lite saftsoppa bara för att jag ska få i mig något för minis skull.

Men det blir mera uppdateringar under dagen kan jag lova. Har ju ett inlägg som jag ska fixa snart då jag ju faktiskt gått in i ny vecka idag =)

Kamar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Design by Sanne Holling