Ny underbar vecka

Hej
Idag är det början på en helt underbar vecka. På onsdag är det våran bröllopsdag som vi inte riktigt vet hur vi ska fira. Men det blir säkert helt fantastiskt hur det än blir. Och på torsdag är det dags för ett besök hos BM för att kolla hjärtljud mm & då har jag även gått halva graviditeten. Gud vilken underbar vecka detta kommer bli.

Dock hände en lite sak i morse som kanske inte var den roligaste saken & jag tar självklart på mig allt som har med den här saken att göra så detta kommer nog tynga ner mig ett bra tag. Kanske till&med upp till 2 veckor då vi hoppas på att det ska bli fixat. Men det är inget jag kan göra åt det utan jag får helt enkelt försöka lägga det åt sida. Jobbigt eller ej.

Idag vet jag inte vad vi ska hitta på. Jag skulle vilja umgås med vänner men det blir ju aldrig som jag tänk så tankarna på det kanske man ska ge upp ganske fort. Men men. Och mannen är helt inne i sin nya mobil så jag verkar få sitta här vid datorn hela dagen. På gott & ont =)

Nej nu är det dags för mig att ta & äta något. Måste ju mata den lilla där inne så den växer sig stor & stark =)

Kram


Kommentarer
Postat av: Mammabea.se

Oj vad är det som hänt? =/ hoppas det löser sig..

2010-07-05 @ 14:04:54
URL: http://mammabea.se

Kommentera inlägget här:

Du som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Design by Sanne Holling