Recension av Skip Hop´s skötväska Studio

Hej
Nu har jag haft den här skötväskan från Skip Hop i lite mer än 1 vecka & jag kan bara säga att jag är supernöjd med den! Älskar alla praktiska fack som finns & det är en massa utrymme i väskan. När jag hade lassat in allt som jag hade i den andra fulla väskan så finns hälften av utrymet kvar till en till plutt. Sen är den riktigt snygg & ser inte alls ut som en skötväska vilket är ett stort plus för mig. En annan sak som jag gillar är att man inte har axelband till den för att hänga den på vagnen utan det finns små inbyggda hakar som man kan spänna så den passar vagnen bäst. Och skötbädden man fick med var tjock & hade ett praktiskt litet karborreband så man stänger den. Underbar väska helt enkelt! Har knäppt lite bilder på den med men det blev inte riktigt rätt färg på dom. Den är inte alls så där plastig som mina bilder visar så först kommer en bild från Skip Hop där men verkligen ser hur snygg den är.

Snygg som bara den enligt mig =) Här ser ni även 3 av dom 14 olika fack som finns på denna väska. Finns ett till fack för en flaska på andra kort sidan.

Här är spänningen som man sätter fast väskan vid vagnen. Ingen risk att du blir av med väska.

Här ser ni hur mycket plats det finns kvar efter alla Lillys saker är överflyttade. Här inne finns det hela 8 fack. Tro det eller ej men jag har 3 ombyten till Lilly däri & endå en massa plats kvar. Sen har jag 5 st blöjor i till Lilly men man kan ju såklart lägga i flera i dom andra facken med om man vill.

Och här ser ni dom sista 3 facken. Det stora facket med dragkedja är ett som har antibakteriellt skydd för t ex nappar eller mat. Superbra!

Och till sist, skötbädden. Ser inte stor ut men det viks ut 3 gånger eller vad man ska säga så Lilly låg jättebra på den & den är ju som sagt lite tjockare än någon annan vi haft.

Denna väska får av mig ♥♥♥♥♥ av 5. Så det här var ett riktigt superköp för oss. Om ni är intresserade av att köpa denna väska så hittar ni den HÄR. Supersnabb frakt kan jag säga. Beställde den på torsdag kväll tror jag att det var & på måndagen låg den i lådan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Design by Sanne Holling