Regn regn regn

Hej
Här hemma har vi det regningt men det var verkligen på tiden tycker jag. Alla gräsmattot här omkring har på sista tiden sett ut som stubbåkrar så alla har längtat efter lite regn. Så idag blir det en mysdag här hemma men det blir ju helt underbart skönt tycker jag. Jag känner mig kanske inte som den frächaste idag då mitt hår inte riktigt vill vara med & jag vaknade även med en finne stor som ett hus. Men jag hade tänkt & duscha & skämma bort kroppen ordentiligt ikväll innan jag går & lägger mig så det får bli en sunkdag för mig idag. Håller just nu på att tvätta alla våra sängkläder så det blir renbäddat sen. Finns ju inget skönare än att gosa ner sig i en renbädda sän när man är nyduschad. Lovely!

Nej nu ska jag & äta lite lätt lunch. Blir nog lite youhurt med start & jordgubbar tror jag. Försöker så gott jag kan att äta 3 mål om dagen för att veta att jag gjort allt jag kan för att gå upp innan tisdagens besök hos BM. Är ju som jag sa tidigare väldigt närvös inför vägningen då jag vet att jag gått ner & inte upp.

Kram


Kommentarer
Postat av: ♥anna♥

Bebisen tar det den behöver. Jag har inte heller gått upp mycket. Senast hade jag gått ner 1 kg men magen har växt! Kroppen fördelar liksom om! =)



Ta hand om dej! Kram

2010-07-25 @ 12:22:55
URL: http://storasyrran.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Du som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Design by Sanne Holling