Sköna lördag

Hej
Nu har jag precis kommit ut ur en uppfriskande dusch som verkligen behövdes. Höll nämligen på att somna här i soffan innan jag hoppade in & svalkade mig lite. Så nu sitter jag här i lite myskläder & tar det lugnt. Lilly ligger nämligen & sover just nu men det är väl snart dags för henne att vakna så hon inte sover för länge nu.

Tycker faktiskt att det är otrligt skönt ute nu för tiden när det är varmt men inte stark sol då jag inte riktigt klarar av värmen nu när mini ligger i magen. Men det vore ju kul om det var lite mer sol med då man gärna vill få sig en snygg färg inför hösten. men det hinns säkert med. Det är ingen fara. Har ju fått lite färg redan men jag gar så dåligt med pigment så det brukar ta år & dar innan det blir en snygg bränna för mig. Så det är tur att det finns BUS för annars skulle jag nog blända folk under vintern haha.

Nej nu ska jag ta & hälla upp ett glas cola & njuta av innan Lilly vakanr upp.

Massor med kramar på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Design by Sanne Holling